Copy Testing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Copy Testing

آزمایش آگهی

فعالیت خاصی برای ارزیابی واکنش‌های مصرف‌کنندگان در مورد اثربخشی پیام‌های ارتباطی است. این اقدام می‌تواند هنگامی که عملیات تبلیغی در حال تهیه است (پیش از آزمایش)، در طی عملیات تبلیغی یا بعد از آن که عملیات تبلیغی به بازار عرضه شده است (پس از آزمایش) انجام شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 98

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.