Cooperative Advertising

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Cooperative Advertising

تبلیغات اشتراکی

قراردادی بین تولیدکننده و خرده‌فروش با شرط نام بردن از خرده‌فروش در تمام یا بعضی از آگهی‌های محلی تبلیغاتی و تجاری منتشر شده توسط تولیدکننده، برای پرداخت هزینه‌های خرده‌فروش است.

تبلیغات اشتراکی، همچنین به معنای فعالیت تبلیغی مشترک بین دو یا چند کسب و کار است که با سرمایه‌گذاری مشترک هزینه‌ی تبلیغ، می‌توانند قدرت خرید تبلیغاتی خود را افزایش دهند. آگهی‌ها در این حالت، مزایا و اسامی هر دو شرکت را نشان می‌دهند. از جنبه‌ برندینگ، خصوصیات و تصویرذهنی دو ایفاگر باید متناسب باشد و باعث انتفاع هر دو طرف در ارتباطات شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.