Cooperative Advertising

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Cooperative Advertising

تبلیغات اشتراکی

قراردادی بین تولیدکننده و خرده‌فروش با شرط نام بردن از خرده‌فروش در تمام یا بعضی از آگهی‌های محلی تبلیغاتی و تجاری منتشر شده توسط تولیدکننده، برای پرداخت هزینه‌های خرده‌فروش است.

تبلیغات اشتراکی، همچنین به معنای فعالیت تبلیغی مشترک بین دو یا چند کسب و کار است که با سرمایه‌گذاری مشترک هزینه‌ی تبلیغ، می‌توانند قدرت خرید تبلیغاتی خود را افزایش دهند. آگهی‌ها در این حالت، مزایا و اسامی هر دو شرکت را نشان می‌دهند. از جنبه‌ برندینگ، خصوصیات و تصویرذهنی دو ایفاگر باید متناسب باشد و باعث انتفاع هر دو طرف در ارتباطات شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 111

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.