Conversional Marketing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Conversional Marketing

بازاریابی تبدیلی

فعالیتی که برای جذب مصرف‌کنندگان درنظر گرفته شده است تا اذهان، عقاید و نگرش‌های آنان را درباره‌ یک محصول تغییر دهد. این امر معمولاً با پیشنهاد محصول در قیمتی پایین‌تر از رقبا یا از طریق افزایش دادن یا جذاب کردن تبلیغ و ترفیع صورت می‌گیرد. همچنین این اصطلاح، به معنای تبدیل مشتریان احتمالی واجد شرایط به مشتریان دائمی است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 113

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.