Consumer Purchasing Process

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Consumer Purchasing Process

فرایند خرید مصرف کننده

کل فرایندی که مصرف‌کننده قبل از تصمیم به خرید یک نام تجاری خاص طی می‌کند. این فرایند شامل مراحل زیر است:

  • آگاهی (درک وجود یک نام تجاری)
  • علاقه (اطلاع بیشتر درباره‌ ارزش آن)
  • تمایل (تصمیم به خرید)
  • ارزیابی پس از خرید

 

بازاریابان در گذر از مرحله‌ای به مرحله‌ی دیگر، از تاکتیک‌های مختلفی برای تحریک مصرف‌کنندگان استفاده می‌کنند. معیارهای خاص موفقیت باید در برابر هر مرحله توسعه یابند تا درک صحیحی از برندینگ و شیوه‌های بازاریابی کارا و مؤثر به دست آید.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 124

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.