Consumer Profile

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Consumer Profile

نمای کلی/ پروفایل/ نیم‌رخ مصرف کننده

همه‌ی ویژگی‌های اختصاصی جمعیت‌شناختی، سبک زندگی و شخصیت مصرف‌کنندگان در بخش خاصی از بازار. ارزش‌های نام تجاری می‌توانند با توجه به این ویژگی‌های اختصاصی به منظور ارتباطات دقیق‌تر و صحیح‌تر تطبیق شوند تا پذیرش و استفاده‌ مداوم نام تجاری را که به وفاداری مصرف‌کننده می‌انجامد، ترویج دهند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 108

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.