Consumer Profile

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Consumer Profile

نمای کلی/ پروفایل/ نیم‌رخ مصرف کننده

همه‌ی ویژگی‌های اختصاصی جمعیت‌شناختی، سبک زندگی و شخصیت مصرف‌کنندگان در بخش خاصی از بازار. ارزش‌های نام تجاری می‌توانند با توجه به این ویژگی‌های اختصاصی به منظور ارتباطات دقیق‌تر و صحیح‌تر تطبیق شوند تا پذیرش و استفاده‌ مداوم نام تجاری را که به وفاداری مصرف‌کننده می‌انجامد، ترویج دهند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.