Consumer/ Product Relationship

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Consumer/ Product Relationship

رابطه‌ محصول/ مصرف کننده

به درک چگونگی ارتباط یک نام تجاری خاص با اهداف و ارزش‌های یک مصرف‌کننده‌ مجزا بستگی دارد. درک این رابطه برای توسعه‌ استراتژی‌های مؤثر بازار ضروری است. وفاداری، هدف نهایی برندینگ است. با درک این رابطه، مالکان نام‌های تجاری قادر خواهند شد بطور شایسته‌تری نام تجاری را با خریدار تطبیق دهند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 108

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.