Consumer/ Product Relationship

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Consumer/ Product Relationship

رابطه‌ محصول/ مصرف کننده

به درک چگونگی ارتباط یک نام تجاری خاص با اهداف و ارزش‌های یک مصرف‌کننده‌ مجزا بستگی دارد. درک این رابطه برای توسعه‌ استراتژی‌های مؤثر بازار ضروری است. وفاداری، هدف نهایی برندینگ است. با درک این رابطه، مالکان نام‌های تجاری قادر خواهند شد بطور شایسته‌تری نام تجاری را با خریدار تطبیق دهند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.