Conspicuous Consumption

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Conspicuous Consumption

مصرف افراطی/ تجملی

تظاهر آشکار توانایی مصرف کننده در تهیه‌ نام‌های تجاری تجملی «مصرف افراطی» نامیده می‌شود.

این اصطلاح توسط اقتصاددان آمریکایی، ترستین وبلن ایجاد شد و اینک به نام‌های تجاری‌ای که حاکی از وضعیت اجتماعی مصرف کننده در جامعه هستند، اشاره دارد. به تازگی نام‌های تجاری مثل نمادهای منزلت، ماورای نام‌های تجاری تجملی گسترش یافته‌اند تا در گستره‌ نمادهایی قرار بگیرند که توسط وفاداران نام‌های تجاری، از قبیل استارباکس و آدیداس استفاده می‌شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.