Consistency

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Consistency

هماهنگی

هماهنگی در برندینگ دو معنا دارد: نخست، به اجرا و پیاده سازی هویت بصری و آهنگ صدای نام تجاری در کل نقاط تماس با مشتری اشاره دارد. شاید بی.ام.و بهترین مثال یک نام تجاری باشد که هویت بصری و آهنگ صدایش به طور هماهنگ در سرتاسر جهان به اجرا درآمده است؛ از جایگذاری صحیح آرم آن گرفته تا شکل طراحی صحیح معاملاتش.

دوم، هماهنگی، سنجش کمّی و کیفی از توانایی نام تجاری برای ارائه‌ مکرر تجربه‌ قول داده شده به مشتریان خود است. برای مثال، محصول کک، همیشه و همه جا و همچنین از لحاظ بین‌المللی هماهنگ است. کامپیوترهای اپل نیز به طور هماهنگ تجربه‌ای کاربرپسند ارائه کرده که بازار خلاق را هدف قرار داده است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 117

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.