Competitor Analysis

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Competitor Analysis

تحلیل رقیب

این تحلیل معمولاً بر روی نزدیک‌ ترین رقبای شرکت متمرکز است. هدف در این جا درک منابع، تجربیات و نتایجی است که یک رقیب را متمایز می‌کند. سپس از این منابع، تجربیات و نتایج می‌توان مبتنی بر اقدام‌های استراتژیک، تقلید کرد، با آن‌ها به مقابله پرداخت و یا بدان‌ ها کم توجهی نمود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 105

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.