Competitive Landscape

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Competitive Landscape

دورنمای رقابتی

تقریباً هر نام تجاری در محیطی رقابتی قرار دارد که با گذشت زمان و تغییر سلیقه‌های مصرف‌کننده دائم تغییر می‌یابد.

مدیریت مؤثر نام‌های تجاری، مستلزم بررسی مرتب این نام‌ها توسط مالکانشان و درک عدم ظهور فعلی تهدیدهای آتی برای نام‌های تجاری است؛ اما این تهدیدها مطمئناً حریفان و چالش‌طلبانی برای نام‌های تجاری در آینده خواهند بود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 27

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.