Competitive Landscape

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Competitive Landscape

دورنمای رقابتی

تقریباً هر نام تجاری در محیطی رقابتی قرار دارد که با گذشت زمان و تغییر سلیقه‌های مصرف‌کننده دائم تغییر می‌یابد.

مدیریت مؤثر نام‌های تجاری، مستلزم بررسی مرتب این نام‌ها توسط مالکانشان و درک عدم ظهور فعلی تهدیدهای آتی برای نام‌های تجاری است؛ اما این تهدیدها مطمئناً حریفان و چالش‌طلبانی برای نام‌های تجاری در آینده خواهند بود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 100

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.