Color

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Color

رنگ

رنگ جزئی احساسی و ذهنی در طراحی و ارتباطات هر شرکتی به حساب می آید. حتی به صورت ناخودآگاه، مصرف کنندگان تصمیم های خرید روزانه خویش را بر مبنای نگرش خود نسبت به رنگ اتخاذ می کنند.

مردم تمایل دارند که با رنگ های خاصی احراز هویت کنند. بازاریابان، از رنگ برای شناسایی یک نام تجاری، نشان دادن یک حالت یا خلق، ابلاغ تداعی های خاص و متمایز کردن یک نام تجاری از دیگری استفاده می کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 113

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.