CO-branding

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
CO-branding

برندینگ مشترک

استراتژی ای که در آن دو یا چند نام تجاری به طور مشترک برای شکل گیری پیشنهاد گیراتر و جذاب تر نسبت به پیشنهاد مجزای هر کدام از آن ها، در مقابل مصرف کنده در پیش می گیرند. هرچند برای نیل به موفقیت، دو نام تجاری باید مکمل یکدیگر باشند و به طور مشترک تبلیغ کنند تا مصرف کنندگان آن ها را بشناسند؛ زیرا در این حالت احتمال سود بردن مصرف کنندگان از ترکیب آن ها بیشتر خواهد بود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 105

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.