Choice

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Choice

انتخاب

انتخاب، تصمیم گرفته شده توسط مصرف کنندگان برای گزینش یک نام تجاری خاص از میان تعدادی از نام های تجاری با خصوصیات، مزایا و قیمت های مشابه است.

مجموعه انتخاب، گروه نهایی نام های تجاری است که از میان آن ها مصرف کنندگان نام تجاری مورد نظر خود را انتخاب می کنند. الگوی انتخاب، فعالیت خاصی است که سعی در درک الگوی مصرف مصرف کنندگان و ترکیب اطلاعات درباره محصولات و خدمات مختلف دارد تا آنان بتوانند از میان آنها انتخاب کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.