Champion

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Champion

قهرمان، قهرمانان

قهرمانان نام تجاری که یک رتبه از سفیران نام تجاری خود در شرکت بالاتر هستند، چشم انداز و ارزش های نام تجاری را ترویج می دهند و نام تجاری را در سازمان خود فرهنگ سازی می کنند.

این نقش غیر رسمی، از تحریک آگاهی  تا سعی در پیشبرد پروژه ای توسط قهرمان، با وجود مقاومت داخلی غیر قابل تغییر نوسان دارد. هرچه کارکنان بیشتری در شرکت بتوانند به قهرمانان نام تجاری تبدیل شوند، بهتر قادر خواهند بود تا ارزش ویژه قوی نام تجاری را ایجاد و حفظ کنند. برای مثال، هارلی دیویدسون، نایکی و گوگل، همگی به عنوان شرکت هایی با قهرمانان قوی نام تجاری، شهرت هایی کاملا سزاوار دارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 120

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.