Champion

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Champion

قهرمان، قهرمانان

قهرمانان نام تجاری که یک رتبه از سفیران نام تجاری خود در شرکت بالاتر هستند، چشم انداز و ارزش های نام تجاری را ترویج می دهند و نام تجاری را در سازمان خود فرهنگ سازی می کنند.

این نقش غیر رسمی، از تحریک آگاهی  تا سعی در پیشبرد پروژه ای توسط قهرمان، با وجود مقاومت داخلی غیر قابل تغییر نوسان دارد. هرچه کارکنان بیشتری در شرکت بتوانند به قهرمانان نام تجاری تبدیل شوند، بهتر قادر خواهند بود تا ارزش ویژه قوی نام تجاری را ایجاد و حفظ کنند. برای مثال، هارلی دیویدسون، نایکی و گوگل، همگی به عنوان شرکت هایی با قهرمانان قوی نام تجاری، شهرت هایی کاملا سزاوار دارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.