Chain of Experience

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Chain of Experience

حلقه یا زنجیره تجربه

تمام نقاط تماس شخصی و بالقوه که مشتری در زمان تعامل با نام تجاری  می تواند تجربه کند. این نقاط تماس شامل تمام حواس پنج گانه می شوند و به طور کلی باید مدیریت شوند تا تضمین گردد که قول عرضه شده نام تجاری، همان قول داده شده است.

حلقه تجربه خیلی اوقات به عنوان نمونه استفاده می شود تا مزایای پیش از سرمایه گذاری را در نقاط تماس تعیین کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.