Cause Branding

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Cause Branding

برندینگ مسئولیت اجتماعی / علت

برندینگ مسئولیت جتماعی در مورد سازمان های انتفاعی ای به کار می رود که قصد دارند از مزایای متقابل کمک های خیریه به سازمان غیر انتفاعی بهره ببرند و آن سازمان غیر انتفاعی، باورها، ارزش ها و مخاطبان خود را با سازمان انتفاعی تقسیم می کند.

این اقدام، غالبا ملموس ترین عمل بشردوستانه و مسئولیت اجتماعی شرکت به حساب می آید. با افزایش مهارت مصرف کننده در واکنش به ارتباطات جزئی، کمک و همراهی با سازمان غیرانتفاعی باید تعهدی بلندمدت و استراتژیک از طرف سازمان، خدمت یا محصول باشد.

 

 

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.