Category Management

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Category Management

مدیریت طبقه محصول

این سیستم که به شرکت پروکتر اند گمبل نسبت داده شده است، در دهه 1980 به عنوان عامل بهبودی در مدیریت نام تجاری معرفی شد.

در مدیریت نام تجاری، مدیران بسیار کارآفرین هستند و توجه کمی به رقابت با دیگر نام های تجاری شرکت در همان طبقه یا طبقات مرتبط دارند. از سوی دیگر، مدیریت طبقه اول محصول، مسئولیت های مدیران را وسعت می بخشد؛ بنابراین، آنان مسئول اجرای خوب و صحت کلی مسایل مالی نام های تجاری و طبقه محصول محسوب می شوند و وضعیت های اوراق کردن، بهینه سازی و تبلیغ متقابل را اداره می کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.