Buzz

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Buzz

شایعه و همهمه

اصطلاحی که با توجه رسانه ها و عموم مردم به یک محصول یا خدمت اشاره دارد. هرگاه به میزان زیادی شایعه و همهمه وجود داشته باشد، مدیران نام تجاری کار خود را درست انجام می دهند، اما اگر سکوت کارفرما شد، مدیران باید کار خود را از اول شروع کنند.

بازاریابی شایعه و همهمه بر این پدیده مبتنی است و بر انتقال و فرستادن پیشنهادها و اطلاعات محصول از سوی افراد به خانواده و دوستان اتکا دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.