Brand Value Management

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Value Management

مدیریت ارزش نام تجاری

متدولوژی های اینتربرند برای ایجاد و مدیریت ارزش نام تجاری که مجموعه جامعی از خدمات و ابزارهاست و برای تثبیت موقعیت یک نام تجاری در زمان حال و آینده به کار می رود. هدف آن کسب وفاداری از سوی مخاطبان مورد نظر برای رساندن منافع اقتصادی به مالک نام تجاری است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 102

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.