Brand Value

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Value

ارزش نام تجاری

اضافه ی ارزش نقدی که از تعهد مشتریان به یک نام تجاری و تمایل آنها به پرداخت پول بیشتر برای آن نسبت به پیشنهاد کالایی عادی (بدون نام تجاری) در همان طبقه محصول ناشی می شود.

آن ارزش مالی قابل استناد به نام تجاری است که ارزش نام تجاری (یا پرتفولیوی نام های تجاری) را به عنوان بخشی از دارایی های نامشهود شرکت نشان می دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 112

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.