Brand Tango

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Tango

الگوی تانگوی نام تجاری

الگوی تانگوی نام تجاری، یک رویکرد اختصاصی برای برندینگ مصرف کننده است که توسط اینتربرند توسعه یافت.

هدف آن تولید ایده های غیرمنتظره و بزرگ با بکارگیری تجربه های موفق نام های تجاری برتر درخارج از طبقه مشتری برای القای افکار جدید به آن است که از طریق جفت شدن و ترکیب شدن های متفاوت و تکراری (و اغلب غیر منتظره) نام های تجاری در کنار هم انجام می شود. الگوی تانگوی نام تجاری، از رقص تانگوی آرژانتینی برگرفته شده است. تانگو رقصی است که با شور و هیجان و سبک اجرا می شود و هر حرکت آن با دقت طراحی می شود. نتیجه هر رقصی تنها به تعامل و هم کوشی دو فرد رقصنده بستگی دارد. این عمل آن را به استعاره ای کامل برای نشان دادن رویکرد خلاقیت تبدیل می کند: ترکیب های الهامی از نام های تجاری برای نتیجه های مهیج.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.