Brand Strength

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Strength

قدرت نام تجاری

بخشی از متدلوژی ارزش یابی نام تجاری اینتربرند و یک ارزیابی تفصیلی برای تعیین میزان تحقق درآمدهای پیش بینی شده نام تجاری است. نرخ تنزیل براساس میزان ریسک نام تجاری تعیین می شود که در نهایت به ارزش خالص درآمدهای نام تجاری منتهی می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 98

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.