Brand Strategy

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Strategy

استراتژی/ راهبرد نام تجاری

استراتژی نام تجاری طرحی است با «تصویری بزرگ»، چشم اندازی روشن و شرحی از چگونگی ارائه مزایای متمایز و مناسب به مشتریان هدف توسط نام تجاری.

یک راهبرد موثر نام تجاری به پنج پرسش مهم زیر پاسخ می دهد:

  • سودآورترین و جذاب ترین بخش های مشتری برای فرستادن نام تجاری به آن جا کجاست؟
  • ارزش پیشنهادی منحصر به فرد برای جذب این بخش های سودآور و جذاب به منظور انتخاب مکرر نام تجاری چیست؟
  • چرا باید این گروه های هدف با ارجحیت بالا به نام تجاری معتقد باشند؟
  • حقایقی که ارزش پیشنهادی را پشتیبانی می کنند، چیست؟
  • چگونه با برندینگ، بازاریابی و طرح عملیاتی به کار رفته توسط کارکنان و مجاری فروش ارتباط برقرار کنیم و آن ها را اجرا نماییم؟

هیچ الگو یا دستورالعمل مشخصی برای توسعه استراتژی نام تجاری وجود ندارد. الگوهای بسیار متفاوتی موجودند، ولی همه آن ها باید از چشم انداز نام تجاری تاثیر بگیرند و با اصول تمایز و تقاضای پایدار مشتری تحریک شوند. این اصول باید مبتنی بر صنعت و متغیرهای رقابتی خاص باشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 103

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.