Brand Strategy

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Strategy

استراتژی/ راهبرد نام تجاری

استراتژی نام تجاری طرحی است با «تصویری بزرگ»، چشم اندازی روشن و شرحی از چگونگی ارائه مزایای متمایز و مناسب به مشتریان هدف توسط نام تجاری.

یک راهبرد موثر نام تجاری به پنج پرسش مهم زیر پاسخ می دهد:

  • سودآورترین و جذاب ترین بخش های مشتری برای فرستادن نام تجاری به آن جا کجاست؟
  • ارزش پیشنهادی منحصر به فرد برای جذب این بخش های سودآور و جذاب به منظور انتخاب مکرر نام تجاری چیست؟
  • چرا باید این گروه های هدف با ارجحیت بالا به نام تجاری معتقد باشند؟
  • حقایقی که ارزش پیشنهادی را پشتیبانی می کنند، چیست؟
  • چگونه با برندینگ، بازاریابی و طرح عملیاتی به کار رفته توسط کارکنان و مجاری فروش ارتباط برقرار کنیم و آن ها را اجرا نماییم؟

هیچ الگو یا دستورالعمل مشخصی برای توسعه استراتژی نام تجاری وجود ندارد. الگوهای بسیار متفاوتی موجودند، ولی همه آن ها باید از چشم انداز نام تجاری تاثیر بگیرند و با اصول تمایز و تقاضای پایدار مشتری تحریک شوند. این اصول باید مبتنی بر صنعت و متغیرهای رقابتی خاص باشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.