Brand Positioning

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Positioning

موقعیت گذاری/ تثبیت موقعیت نام تجاری

موقعیت گذاری، مکان استراتژیک و منحصر به فرد نام تجاری در دورنمای رقابتی است که به طریقی با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کند و موقعیتش را از سایر رقبا در فضای رقابتی جدا می سازد و اطمینان می دهد که مصرف کنندگان می توانند بین آن نام و دیگر نام های تجاری تمایز قائل شوند.

به طور اساسی، هدف تثبیت موقعیت، مکانی در بازار است که مخاطب هدف نام تجاری باور دارد از آن مکان در صورت پیشنهاد مزایای مشهود و  غیر مشهود نام تجاری استفاده خواهد کرد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 99

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.