Brand platform

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand platform

خط مشی نام تجاری

دیدگاه اینتربرند برای تعیین موقعیتی که اهداف سازمان، محصول، خدمت یا نام تجاری را شرح می دهد. خط مشی نام تجاری، درک عمیقی از عوامل متمایز کننده، اعتبار دهنده و مرتبط کننده نام تجاری در نظر مخاطبان هدف معین ایجاد می کند.

همچنین این خط مشی مستلزم تصمیم گیری آگاهانه درباره توانایی نام تجاری برای بسط آن ماورای طبقه و حوزه رقابتی اولیه اش است. خط مشی شامل مواردی به شرح ذیل است:

  • چشم انداز نام تجاری: بینش راهنمای نام تجاری
  • ماموریت نام تجاری: چگونگی اقدام نام تجاری براساس بینش خود
  • ارزش های نام تجاری: رمزی که به وسیله آن نام تجاری زنده است. این ارزش ها به عنوان معیاری برای سنجش اعمال و رفتار عمل می کنند.
  • شخصیت نام تجاری: ویژگی های شخصیتی نمایان و قابل تصدیق نام تجاری
  • اهنگ صدای نام تجاری: چگونگی ارتباط نام تجاری با مخاطبان خود
نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.