Brand platform

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand platform

خط مشی نام تجاری

دیدگاه اینتربرند برای تعیین موقعیتی که اهداف سازمان، محصول، خدمت یا نام تجاری را شرح می دهد. خط مشی نام تجاری، درک عمیقی از عوامل متمایز کننده، اعتبار دهنده و مرتبط کننده نام تجاری در نظر مخاطبان هدف معین ایجاد می کند.

همچنین این خط مشی مستلزم تصمیم گیری آگاهانه درباره توانایی نام تجاری برای بسط آن ماورای طبقه و حوزه رقابتی اولیه اش است. خط مشی شامل مواردی به شرح ذیل است:

  • چشم انداز نام تجاری: بینش راهنمای نام تجاری
  • ماموریت نام تجاری: چگونگی اقدام نام تجاری براساس بینش خود
  • ارزش های نام تجاری: رمزی که به وسیله آن نام تجاری زنده است. این ارزش ها به عنوان معیاری برای سنجش اعمال و رفتار عمل می کنند.
  • شخصیت نام تجاری: ویژگی های شخصیتی نمایان و قابل تصدیق نام تجاری
  • اهنگ صدای نام تجاری: چگونگی ارتباط نام تجاری با مخاطبان خود
نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 113

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.