Brand (or product) Extension

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand (or product) Extension

گسترش نام تجاری (یا محصول)

به مفهوم استفاده از یک نام تجاری مشهور برای عرضه ی کالای جدیدی در بخش متفاوتی از بازار کلی آن است. برای مثال، در نتیجه ی گسترش محصول یا نام تجاری، ژلو با نام پودینگ فوری ژلو وارد بازار شد.

مزیت این استراتژی در قدرت نفوذ ارزش های ویژه فعلی کاملا مشهود است. چنانچه گسترش محصول یا نام تجاری موجب شود که از طبقه اصلی خودش بیش از حد فاصله بگیرد، ممکن است واقعا بر شهرت و ارزش نام تجاری تاثیر بگذارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 106

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.