Brand (or product) Extension

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand (or product) Extension

گسترش نام تجاری (یا محصول)

به مفهوم استفاده از یک نام تجاری مشهور برای عرضه ی کالای جدیدی در بخش متفاوتی از بازار کلی آن است. برای مثال، در نتیجه ی گسترش محصول یا نام تجاری، ژلو با نام پودینگ فوری ژلو وارد بازار شد.

مزیت این استراتژی در قدرت نفوذ ارزش های ویژه فعلی کاملا مشهود است. چنانچه گسترش محصول یا نام تجاری موجب شود که از طبقه اصلی خودش بیش از حد فاصله بگیرد، ممکن است واقعا بر شهرت و ارزش نام تجاری تاثیر بگذارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.