Brand Manager

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Manager

مدیر نام تجاری

فردی که مسئول عملکرد محصول، خدمت یا نام تجاری است. مدیر نام تجاری همچنین می تواند نظارت بر پرتفولیوی نام های تجاری، همسویی آنها برای بیشترین میزان اثربخشی و کسب اطمینان از نبود اشتباه های تاکتیکی و طراحی برنامه های مدیریت بحران را انجام دهد. او می تواند به عضو بالا دست سازمان، از قبیل نایب رئیس یا مدیر ارشد بازاریابی گزارش دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 28

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.