Brand Management

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Management

مدیریت نام تجاری

فرایند مدیریت نام های تجاری برای افزایش ارزش ویژه نام تجاری و ارزش مالی بلند‌مدت شرکت است.

در اصل، این نوع مدیریت توسط شرکت پروکتر اند گمبل به عنوان سیستمی رقابتی برای مدیریت هر یک از نام های تجاری موجود در پرتفولیو خلق و تداوم داده شد؛ هر چند امروزه مدیریت نام تجاری به صورت گسترده تری تعریف شده و استراتژی، طراحی و توسعه سازمان، محصول یا خدمت را دربر‌می‌گیرد. سازمان ها برای دستیابی به مزیت رقابتی، در برندینگ سرمایه گذاری بیشتری می کنند که این کار باعث بررسی مجدد واحدهای بازاریابی سنتی می شود که این نیز مسئولیت بیشتری برای مدیر ارشد بازاریابی یا مدیر ارشد اجرایی بازاریابی ایجاد می کند. سازمان های خبره در برندینگ، ارزش های نام تجاری را همانند راهنمایی هایی در تمام وظایف خود به کار می برند. این تمهید، رفتار، تصمیم گیری و عملکرد هماهنگ را تضمین می کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 100

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.