Brand Guidelines

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Guidelines

رهنمودها یا خطوط راهنمای نام تجاری

هر شخصی در شرکت ها که در امر برندینگ و حفظ یک نام تجاری موفق مشارکت داشته باشد، از رهنمودهای نام تجاری استفاده می کند.

این رهنمودها برای آگاهی دادن و ایجاد انگیزه در نظر گرفته شدند و برای ایجاد و تقویت یک فرهنگ قوی نام تجاری در درون شرکت ضروری هستند. رهنمودها می توانند شامل چشم اندازها و ارزش ها، ملزومات طراحی و آگهی، بیانیه های استراتژی و تثبیت موقعیت و حتی دفترچه تلفن (کتابچه راهنمای) شرکت برای تماس با مدیران اصلی نام تجاری باشند. این رهنمودها، بخش تقویتی و انگیزشی در تضمین اجرای هماهنگ نام تجاری محسوب می شوند. آنها اطلاعات کاملی را در دسترس قرار می دهند و به کارکنان و عرضه کنندگان شخص ثالث، توانایی توسعه نام تجاری را به طور مستقل و موفقیت آمیز می دهند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 111

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.