Brand Guidelines

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Guidelines

رهنمودها یا خطوط راهنمای نام تجاری

هر شخصی در شرکت ها که در امر برندینگ و حفظ یک نام تجاری موفق مشارکت داشته باشد، از رهنمودهای نام تجاری استفاده می کند.

این رهنمودها برای آگاهی دادن و ایجاد انگیزه در نظر گرفته شدند و برای ایجاد و تقویت یک فرهنگ قوی نام تجاری در درون شرکت ضروری هستند. رهنمودها می توانند شامل چشم اندازها و ارزش ها، ملزومات طراحی و آگهی، بیانیه های استراتژی و تثبیت موقعیت و حتی دفترچه تلفن (کتابچه راهنمای) شرکت برای تماس با مدیران اصلی نام تجاری باشند. این رهنمودها، بخش تقویتی و انگیزشی در تضمین اجرای هماهنگ نام تجاری محسوب می شوند. آنها اطلاعات کاملی را در دسترس قرار می دهند و به کارکنان و عرضه کنندگان شخص ثالث، توانایی توسعه نام تجاری را به طور مستقل و موفقیت آمیز می دهند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.