Brand Experience

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Experience

تجربه نام تجاری

وسایلی که توسط آن ها نام تجاری در ذهن یک ذینفع ایجاد می شود. بعضی تجربیات از قبیل محیط های خرده فروشی، تبلیغات، محصولات، خدمات، وب سایت ها و ... قابل کنترل هستند.

بعضی دیگر هم مانند نظریه های جراید و تبلیغات دهان به دهان غیر قابل کنترل می باشند. نام های تجاری قوی به صورت تجربه ای واضح، متمایز و کل نگر، از ارتباطات مشتری ناشی می شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 100

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.