Brand Equity Insights

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Equity Insights

بینش های ارزش ویژه نام تجاری

یک ارزیابی کمی از سه جزء ارزش ویژه نام تجاری که به این شرح هستند: دانش (آشنایی، آگاهی، ارتباط)، تمایز (شخصیت نام تجاری) و تعهد (اعتبار، وفاداری و رضایت) این متدولوژی اختصاصی تحقیق از سوی اینتربرند، مفهومی از ساختار بازار و فاکتورهای تحریک کننده وفاداری و تعهد در آن ساختار را ایجاد می کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 95

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.