Brand Equity

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Equity

ارزش ویژه نام تجاری

ارزش ویژه نام تجاری، مجموع صفات اختصاصی نام تجاری است که گاهی با عنوان سرمایه معروفیت نیز از آن نام برده می شود. یک محصول یا خدمت با ارزش ویژه نام تجاری بالا، از یک مزیت رقابتی بهره مند می شود که گاهی اوقات باعث افزایش قیمت محصول یا خدمت می شود.

 

تعریف های مختلفی از این اصطلاح در بازارهای متفاوت وجود دارد. در بریانیا، ارزش ویژه نام تجاری، به طور اساسی برای توصیف معیارهای مبتنی بر تحقیقات بازار و پیگیری الگوهای متمرکز بر ادراکات مصرف کننده استفاده می شود. در ایالات متحده آمریکا، ارزش ویژه نام تجاری، برای هر دو الگوی ارزیابی مبتنی بر تحقیق و مالی استفاده می شود. این الگوها، از مطالعه وضعیت مصرف کننده برای ارزیابی عملکرد نسبی نام های تجاری استفاده می کنند. الگوهای یاد شده ارزش مالی نام تجاری را پیش بینی نمی نمایند، اما رفتار و نگرش مصرف کننده را می سنجند که بر عملکرد اقتصادی نام تجاری تاثیر دارد. بعضی الگوها معیارهای رفتاری را از قبیل سهم بازار و قیمت نسبی نیز در بر می گیرند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.