Brand Cycle

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Cycle

چرخه نام تجاری

فرآیندی که اینتربرند برای ایجاد و مدیریت نام تجاری ارباب رجوع به عنوان یک دارایی ارزشمند استفاده می کند و گستره ای از خدمات و مزایای وابسته را فراهم می نماید.

این چرخه با ارزیابی نام تجاری موجود یا ایجاد نام تجاری جدید آغاز می شود و مالک را در مجموعه از مداخله های خلاق و استراتژیک قوی به منظور ارائه بازده شفاف سرمایه گذاری نام تجاری، هدایت و راهنمایی می کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 114

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.