Brand Culture

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Culture

فرهنگ نام تجاری

شیوه اینتربرند و فرایند بسیار مهم تضمین این که کارکنان سازمانی نخستین افرادی هستند که باید در معرض تماس با فرهنگ نام تجاری قرار بگیرند و آنچه نام تجاری قصد دستیابی به آن را دارد، عمیقا درک کنند.

به نحوی باور نکردنی، برای سالیان متوالی، افراد داخل سازمان آخرین افرادی بودند که در مورد نام تجاری اطلاع پیدا می کردند.این اقدام باعث بروز مشکلات عملکردی می شد؛ زیرا آنان افرادی بودند که باید وعده های داده شده از طریق ارتباطات بیرونی را براورده می کردند. تخصص فرهنگ نام تجاری در برندینگ، پا را بسیار فراتر از ارتباطات داخل شرکت می گذارد و سلسله رویدادهایی را پی ریزی می کند که شامل تجربیات نیروی انسانی حول شناخت و پاداش ها، جبران خدمت و توسعه کارراهه می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.