Brand Brief

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Brief

پیش طرح نام تجاری

سند برنامه ریزی هر پروژه ای نام‌سازی که اهداف کلی و جزئی، دورنمای رقابتی، قابلیت ها و عملکرد فعلی، محدودیت زمانی و بودجه را تنظیم می کند.

این پیش طرح تعیین می کند که همه ذی نفعان با تغییر پیش بینی شده همگام هستند و نیز این که یک کسب و کار سالم برای ایجاد تغییر مهم و برجسته در نام تجاری اش، در جایگاه مناسب خود است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 105

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.