Brand Awareness

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Brand Awareness

آگاهی از نام تجاری

آگاهی از نام تجاری عموما" در ارتباطات بازاریابی برای اندازه گیری اثربخشی استفاده می شود. این آگاهی، تعداد مشتریان هدفی را که دارای دانش قبلی از یک نام تجاری هستند، توسط شناخت نام تجاری و یادآوری آن بررسی می کند.

شناخت نام تجاری (که یادآوری با کمک نیز شناخته می شود) میزان یادآوری یک نام تجاری را با ذکر نام آن می سنجد. برای مثال " آیا شما با نام تجاری سونی آشنایی دارید؟" یادآوری نام تجاری (که یادآوری بدون کمک نیز شناخته می شود) به یادآوری یک نام تجاری خاص، در هنگام نشان دادن طبقه ای از محصولات به مشتری بدون ذکر هیچ نامی در آن طبقه اشاره دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 28

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.