Below-the-line communications

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Below-the-line communications

ارتباطات غیر رسانه ای

اصطلاحی مورد استفاده در ارتباطاتی که مستلزم خرید رسانه های گروهی (تلویزیون، رادیو و...) نیست. با یکپارچه شدن بیشتر ارتباطات، ارتباطات رسانه ای و غیر رسانه ای کمتر وظایف مربوط به خود را توصیف می کنند.

فعالیت های غیر رسانه ای می توانند شامل آگهی و تبلیغ، بازاریابی مستقیم، ترفیع و روابط رسانه های جمعی باشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 27

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.