Audience Measurement

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Audience Measurement

سنجش مخاطب

بررسی عادات مصرف کنندگان در تماشا کردن، مطالعه، گوش دادن و استفاده از رسانه های جمعی است. همچنین سنجش مخاطب، روندهای استفاده از رسانه ها را پیگیری می کند.

این عمل همیشه و یا در فاصله های زمانی مشخص رخ می دهد. بینش ها و اطلاعات به دست آمده، پیش از این بر پیگیری رفتار مصرف کننده مبتنی شده بود، اما اکنون شامل نظارت بر رضایت مصرف کننده است. هدف از سنجش مخاطب تعیین نگرش ها و تطبیق محصولات و خدمات بر طبق آنها می باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.