Associations

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Associations

تداعی ها

احساسات مثبت و منفی و اعتقادها یا دانشی که مصرف کنندگان درباره نام تجاری دارند، خواه آن را بخرند یا نخرند. این تداعی ها از رهگذر رسانه های جمعی، تبلیغات دهان به دهان، مصرف آزمایشی و یا مصرف تکراری شکل می گیرند.

نوع مثبت تداعی، توانایی نفوذ بر آنچه مردم انجام می دهند، دارد و می تواند با گذشت زمان ضعیف تر یا قوی تر شود. در حالی که نوع منفی آن بسیار برای شرکت مضر است و در صورتی که ریشه گرفته باشد، غلبه بر آن دشوار.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 113

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.