Architecture

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Architecture

ساختار

ساختار نام تجاری راه و روش ترکیب و نام گذاری نام های تجاری شرکت و چگونگی ارتباط همه اسامی تجاری با یکدیگر است. ساختار جز مهمی در برقراری روابط استراتژیک محسوب می شود و شامل سه نوع به شرح ذیل است:                                                    

 

ساختار یکپارچه که نام شرکت برای تمامی محصولات و خدمات عرضه شده توسط بنگاه استفاده می شود، ساختار تضمین کننده که در آن همه نام های تجاری فرعی با یک تضمین شفاهی یا کتبی به نام تجاری شرکت مربوط می شوند و ساختارمستقل که نام تجاری شرکت تنها به عنوان یک کمپانی مرکزی (شرکتی که مالک سهام یک یا چند شرکت است و در سیاست آن(ها) مداخله می کند) عمل می کند و هر محصول یا خدمت به طور مجزا برای بازار هدف خود نام گذاری می شود. انواع گوناگونی از این سه ساختار اولیه وجود دارد. شرط مهم این است که هر ساختار به جای استفاده از عوامل موثر داخلی از قبیل حسابداری، تشکیلات انسانی یا پیشینه، از مشتری به عنوان کانون اولیه ی طرح ریزی خود استفاده کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.