Analytics

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Analytics

علوم تجزیه و تحلیل

در کسب و کار، علوم تجزیه و تحلیل اصطلاحی است که برای حالات پیچیده تحلیل داده های کسب و کار استفاده می شود. در بازاریابی و برندینگ، انواعی از شیوه های آماری و غیرآماری استفاده می شوند. در نتیجه ارزیابی فعالیت های برندینگ و بازاریابی امروزه، بیشتر موضوعی می شود.

ارزیابی نام تجاری، بازده سرمایه گذاری فعالیت های بازاریابی و نام تجاری و کارت های امتیازی نام تجاری، ابزارهایی تجویزی هستند که برای بهبود عملکرد کسب و کار معرفی می شوند. این ابزارها تصمیم گیری بهتر را ترویج می دهند و باعث افزایش حمایت علمی در حوزه هایی می شوند که پیش از این تا حد زیادی به مدد شهود و تجربه هدایت می شده اند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 108

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.