Aided Recall / Brand Awareness

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Aided Recall / Brand Awareness

یادآوری با کمک، آگاهی از نام تجاری

یک سری پرسش در مورد استفاده در تحقیقات بازار که پاسخگویان را درباره ارتباطات، نام های تجاری یا خدمات خاص به تحریک وا می دارد.                                                  

این پرسش ها که برای تعیین میزان یادآوری یا آگاهی وابسته طرح شده اند، متفاوت از یادآوری بدون کمک هستند که در طی آن از پاسخگویان بی هیچ گونه تحریک خاصی در رابطه با نام های تجاری، خدمات یا ارتباطات ویژه پرسش می شود. 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 114

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.