Aided Recall / Brand Awareness

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Aided Recall / Brand Awareness

یادآوری با کمک، آگاهی از نام تجاری

یک سری پرسش در مورد استفاده در تحقیقات بازار که پاسخگویان را درباره ارتباطات، نام های تجاری یا خدمات خاص به تحریک وا می دارد.                                                  

این پرسش ها که برای تعیین میزان یادآوری یا آگاهی وابسته طرح شده اند، متفاوت از یادآوری بدون کمک هستند که در طی آن از پاسخگویان بی هیچ گونه تحریک خاصی در رابطه با نام های تجاری، خدمات یا ارتباطات ویژه پرسش می شود. 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.