AIDA Model

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
AIDA Model

الگوی آیدا

یک الگوی "سلسه ی مراتب تاثیرات" است که بر پایه ی آگاهی، علاقه، تمایل و اقدام می باشد؛ چهار گام پی در پی که یک خریدار هنگامی که تصمیم به خرید می گیرد، طی می کند. خود الگو به قالبی موثر در طرح ریزی نگرش ها و رفتار خرید مصرف کننده اشاره می کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 20

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.