AIDA Model

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
AIDA Model

الگوی آیدا

یک الگوی "سلسه ی مراتب تاثیرات" است که بر پایه ی آگاهی، علاقه، تمایل و اقدام می باشد؛ چهار گام پی در پی که یک خریدار هنگامی که تصمیم به خرید می گیرد، طی می کند. خود الگو به قالبی موثر در طرح ریزی نگرش ها و رفتار خرید مصرف کننده اشاره می کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 107

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.