Affinity Marketing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Affinity Marketing

بازاریابی وابستگی

مدلی از مدیریت روابط مشتری یا بسط وفاداری است که برای پیوند تعهد احساسی بین مصرف کنندگان و نام های تجاری ایجاد شده است. این بازاریابی بر تبادل اطلاعات متمرکز است و به مصرف کنندگان در مورد نام های تجاری آگاهی می بخشد.

از سوی دیگر شرکت ها نیز اطلاعاتی در مورد مصرف کنندگان کسب می کنند. کوشش های وابستگی بر خلاف بازاریابی وفاداری هیچ نوع مبادله اقتصادی را نشان نمی دهد. هرچند ممکن است اشخاص ثالث تا حدودی از آن بهره مند شوند، از جمله کمک های پر ارزش مصرف کنندگان مبتنی بر امتیازهای کارت اعتباری. بازاریابی وابستگی همچنین می تواند در قالب خط تلفن های اضطراری، باشگاه های عضویت، برنامه ها، اتاق های گفتگو و ... باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.