Advertising wear out

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Advertising wear out

کهنگی و ملال آورشدن، غیرموثر بودن تبلیغات

بیانگر هنگامی است که مصرف کنندگان به یک پیام تبلیغی بی تفاوت می شوند، زیرا بیش از میزان لازم در معرض آن پیام قرار گرفته اند و دیگر نگاه کردن به پیام هیچ تاثیری ندارد.

همچنین این اصطلاح به خستگی کامل مصرف کننده از تبلیغ اطلاق می شود و اغلب می تواند به واکنش منفی نسبت به تبلیغ مورد نظر منجر شود که کاملا بر خلاف هدف اصلی است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 104

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.