Advertising

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Advertising

تبلیغات

تبلیغات شکلی از انتخاب است که بین شرکت و مخاطب هدفش با استفاده از همه‌ی رسانه های جمعی یا تعدادی از آنها، از طریق پرداخت پول انجام می شود. این فرایند معمولا از خدمات آژانس های مختلف از قبیل گروه های کارشناسی طراحی و برندینگ، آژانس های تبلیغاتی با طیف خدماتی کامل، بنگاه های بررسی بازار و گروه های خرید رسانه ها استفاده می کند.

همچنین از تبلیغات برای آگاهی دادن به بازارهای هدف درباره ی کالاها و خدمات فعلی، اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در مورد در دسترس بودن نام های تجاری فعلی در آینده و نیز برای ایجاد آگاهی و تشویق مصرف کننده به وفاداری استفاده می شود. به علاوه، تبلیغات برای اطمینان بخشی به مصرف کنندگان درباره‌ی مناسب و سنجیده بودن محصول یا خدمت خریداری شده آن ها به کار می رود که به این عمل، عقلایی کردن پس از خرید می گویند. روش های تبلیغ در انواع آموزنده، متقاعدکننده و ساختگی طبقه بندی می شوند. در نتیجه جدال و مباحثه ای بر سر اثربخشی و کارایی آن ها منتهی شده است. این مباحثه به تغییر قابل ملاحظه ای از عملیات تبلیغی در رسانه های جمعی به سمت فعالیت های هدف‌دارتر می توانند به ادعاهای معتبرتری در ارتباط با اثربخشی و کارایی تبلیغ منجر شوند در حالی که کمتر در زندگی روزمره‌ی مصرف کننده دخیل هستند. این مباحثه همچنین روندی را به سوی بازاریابی یکپارچه تحریک می کند که منعکس کننده‌ی ترکیب وسیعی از وسایل ارتباطی در دسترس می باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.