Addictive Consumption

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Addictive Consumption

مصرف اعتیاد آور

یک نوع وابستگی فیزیولوژیکی یا روانی به محصولات یا خدماتی خاص است که در آن مصرف کنندگان به یک نوع از محصولات معتاد می شوند؛ گرچه اغلب مصرف اعتیادآور، به مصرف مواد مخدر، الکل و تنباکو یا اعتیاد به قمار اطلاق می شود.

هر چند لازم به ذکر است که قسمت اعظم مصرف گرایی مشتریان، معتاد کننده محسوب نمی شود؛ بلکه عادی و به صورت انتخاب یک محصول مطلوب در نظر شخص است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 27

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.