adapted Marketing Mix

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
adapted Marketing Mix

آمیزه بازاریابی تعدیل شده

ترکیبی از پیشنهادهای محصول است که ابتدا در یک منطقه جغرافیایی فروخته می شود و سپس برای تناسب با شرایط محلی در سایر بازارها، تغییراتی بنا به هر محل داده می شود.

آمیزه تعدیلی مانند آمیزه بازاریابی معمولی از چهار جزء محصول، قیمت، ترفیع (ترویج و گسترش) و مکان تشکیل شده است. چهارمین آمیزه بازاریابی (مکان) به توزیع، یعنی در دسترس داشتن محصول برای خرید در بازار هدف نیز معروف است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 102

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.