Above-the-line communications

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Above-the-line communications

ارتباطات رسانه ای

این اصطلاح به ارتباطات بازاریابی، شامل خرید رسانه های سنتی از قبیل تلویزیون، رادیو، چاپ و تبلیغات محیطی اشاره دارد. رسانه هایی که در آن ها نتیجه ها قابل اندازه گیری هستند.

به همان اندازه که گزینه های بازاریابی و ارتباطات گسترش یافته و دستمزد آژانس های تبلیغاتی از روش مبتنی بر کمیسیون به روش مبتنی بر کارمزد تغییر یافته است، این اصطلاح نیز به میزان زیادی به روز شده است. اینک آنچه آژانس های تبلیغاتی سنتی در نرخ کمیسیون پایه ی خود می گنجانند، منعکس کننده میزان تاثیری است که رسانه ها بر مشتریان دارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 29

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.