قرائتی نقادانه از آگهی های تجاری در تلویزیون ایران

 

کتاب حاضر برای کسانی که تبلیغات را به صورت علمی دنبال می کنند و همچنین افرادی که قرار است با استفاده از سنجه ها و معیار های درست، تبلیغات را نقد کنند و بسازند، بسیار مفید و ضروری است. کتاب قرائتی نقادانه از آگهی های تجاری در تلویزیون ایران با اتخاذ الگوی مطالعات فرهنگی، صبغه ای کاملا میان رشته ای دارد و از مجموعه ای از نظریه های نقد ادبی مدرن (از قبیل نقد فرمالیستی، نقد روان کاوانه، نقد فمنیستی، نقد مارکسیستی و ... با تأکید بر نقد نشانه شناسانه) به منظور کاوش معانی و دلالت های فرهنگی آگهی های تجاری بهره گرفته است.

 

عنوان کتاب: قرائتی نقادانه از آگهی های تجاری در تلویزیون ایران

نویسنده: حسین پاینده

انتشارات: روز نگار

سال انتشار: 1385

خواندن 555 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.